.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار محترم "هفته مازندران" راپیگیری نماید

راقم این سطور طرحی بنام " هفته مازندران" را سال در 86 به آقای مهندس شفقت استاندار وقت مازندران ارائه نموده که با عنایت ایشان مورد توجه شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفت.

بعدها مساله" روز مازندران" و ثبت آن در تقویم ملی از طریق دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور پیگیری شد. در همان ایام مقالات و مطالب متعددی درباره اهمیت" روز مازندران" و برنامه های جانبی مرتبط باآن نگاشته شد. هدف از طرح هفته مازندران ایجاد همگرایی ، انسجام ملی و تحرک بخشی در سطح استان از طریق اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی وهمچنین برگزاری جشنواره ها،نمایشگاه ها وسایر برنامه های انگیزشی است.

ازاین رو مدیریت ارشد استان می تواند با اهتمام به این عنوان و مجموعه برنامه های مرتبط فضای شاداب و با نشاطی را در استان هماهنگ نماید و با شوق آفرینی، انگیزه بخشی ؛ همدلی و هماهنگی مردم و مسئولان را تقویت نماید. نگارنده در طرح پیشنهادی که از رهنمود ها و راهبرد های حرکت آفرین و امید بخش مقام معظم رهبری بهره جست امید وار بود با اجرای این طرح فضای فرهنگی واجتماعی استان تلطیف گردیده و نگاه همه مازندرانی ها به زادبوم بار دیگر جلب شود. در طرح پیشنهادی مذکور سازمان، ساز و کار، آئین نامه و برنامه های مرتبط با هفته مازندران پیش بینی گردید .

نگارنده با امید به رویکرد فرهنگی استاندار مازندران انتظار دارد بار دیگر مساله "هفته مازندران" مورد توجه و اهتمام شورای فرهنگ عمومی استان قرار گیرد.شایان ذکر است در راستای این طرح تمامی دستگاه های اجرایی ، نهاد ها، مراکز دانشگاهی، فرهنگی ، آموزشی ،تشکلهای مردم نهادمی توانند به صورت فعال ایفای نقش نمایند. درهفته مازندران توانمندی ها،ظرفیتها،فرصتها ومشکلات استان درتمامی بخشهای اقتصادی،اجتماعی وفرهنگی ازطریق برنامه های متنوع به نمایش گذاشته میشود و.همچنین علاوه بر برنامه های استانی میشود برای سایر شهرها ومناطق استان نیز طرح مذکور را پیاده کرد.گفتنی است سالانه برنامه های مشابهی درسطح کشور با شکوه خاصی برگزار می شود.
ایرج نیازآذری، سردبیر هفته نامه پیام کشاورز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.